در دنیای فناوری، جدیدترین پیشرفت ها تنها تا مدت زمانی محدود خوب هستند. صنعت خودرو نیز که مرتبا فناوری های جدیدی را عرضه می کند از این قاعده مستثنی نیست و فرقی ندارد که تکنولوژی ارائه شده در آن به ایمنی مربوط باشد یا سرگمی برخی از جدیدترین نوآوری های ماشینی که تا به امروز ارائه شده اند دربرگیرنده فناوری های هیجان انگیزی هستند که نه تنها صنعت خودرو بلکه حمل و نقل انسان را نیز دستخوش تحول خواهند کرد.

۱- ایربگ هایی که باعث توقف ماشین می شوند:
از زمانی که ایربگ یا کیسه هوا به بخشی از امکانات ایمنی خودروها افزوده شد، مرتبا جایش را در فضای داخلی تغییر داد. امروز شاهد استفاده از ایربگ های پرده ای، انواع جانبی، کمربندی و حتی مدل هایی هستیم که درست در قسمت تحتانی ماشین جای گذاری می شوند. شرکت های سازنده خودرو در حال بررسی ایربگ هایی‌هستند که در قسمت تحتانی خودرو کار گذاشته می شوند و پیش از بروز تصادف ماشین را نگه می دارد.

۲-اتومبیل های خودران:
ایده ساخت یک اتومبیل خودران مدت هاست که مطرح شده و تازگی زیادی ندارد. در بسیاری از برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی این نوع خودروها به نمایش در آمده اند و هم اکنون نیز ماشین هایی که می توانند عملیات پارک کردن را به صورت خودکار انجام دهند در سطح جاده ها مشاهده می شوند.اما یک اتومبیل خودران واقعی قابلیت های متعددی دارد و علاوه بر پارک، می تواند به صورت خودکار نیز حرکت نماید و باید بگوییم که ساخته شدن آنها بسیار به واقعیت نزدیک است.

۳-پنل های ذخیره سازی انرژی:
کمپانی اکسون موبایل پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۴۰ میلادی، نیمی از خودروهای تولیدی شرکت ها از نوع هیبریدی خواهند بود. این خبر برای محیط زیست فوق العاده است اما یکی از مشکلاتی که در رابطه با این نوع اتومبیل ها مطرح می شود آن است که باتری های آنها فضای زیادی را اشغال می کنند و بسیار سنگین هستند.علیرغم پیشرفت های حاصله در زمینه ساخت باتری های لیتیومی- یونی این باتری ها باز هم بیش از اندازه سنگین هستند. در اروپا، گروهی مشتمل بر ۹ خودروساز مشغول تحقیق و بررسی پنل هایی هستند که روی بدنه کار گذاشته می شوند و می توانند انرژی را ذخیره نموده و سریع تر از باتری های امروزی شارژ شوند.

کروز کنترل فابریک ساندرو در اصفهان

نصب کروز کنترل ساندرو در اصفهان

نصب کیلس استارت چانگان در اصفهان

نصب گیر هوشمند خودرو

نصب گیر سیم کارتی در اصفهان

نصب مانیتور اندروید سراتو

نصب GPS خودرو

نصب ردیاب خودرو در اصفهان


طراحی سایت حرفه ای خودرو ,شوند ,باتری ,اصفهان ,هایی ,اتومبیل ,سنگین هستند ,کروز کنترل ,صورت خودکار ,اتومبیل خودران ,قسمت تحتانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

markazbearing طراحی سایت و بهینه سازی محتوا حوزه it خرید باکس شلف استند نگهدارنده لوازم آرایش ماتیک ارزان چوبی شیشه ای رومیزی آصف 2020 عطر و ادکلن شهریور موزیک | دانلود آهنگ جدید ربات وبلاگ جدید خرید اینترنتی